FÖRLÅÅÅÅT

Hej igen alla vackra människor!
Jag känner mig riktigt dålig. Jag sa att jag skulle ta den här bloggen på allvar men har nu inte bloggat på en vecka! Fy mig!

Det här inlägget blir ganska kort eftersom att imorgon är det skola och jag vill helst gå och lägga mig innan 11 och jag vill hinna med ett par andra saker med.

Snart kommer det bli dubbelt så roligt att blogga för mig också! Jag kommer nämligen få min nya design nu snart! Den är klar och jag har sett den! Den blev sjukt snygg! Det är min bästis Nadja som har gjort den.

Idag var jag hos tandläkaren förstår ni kära vänner och jag har fått reda på att om några månader... FÅR JAG TANDSTÄLLNING IGEN. RELS! Jag kan säga att jag har lite ångest över det alltså...
I övrigt har jag bara haft två lektioner idag. Svenska och No. Jag skulle haft Engelska och Tyska på eftermiddagen med men tandläkaren räddade mig!

Nu till nått helt annat.
Nadja och jag har anmält oss till en gitarrkurs! Det kommer bli nice!
Jag kan redan spela två låtar, nästan helt och hållet flytande. Låtarna heter mad world och free falling ^^

Vi ses mina fina kameeeeleer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0