Dagen

Tjena!
Idag har vart en rätt vanlig dag.
Den började med kemi och jag och macke eldade kopparklorid och det kokade över och skvätte över hela bänken och väggen så väggen färgades grön heeeh... Next out var historia och sen var det nått i aulan när dom pratade om mattehjälp på nätet och efter det mat. Vegetariskt. Euw. Efter maten var det Tyska och läxförhöret gick väll sådär trotts att jag hade omläxa.. Jag hatar endelser i Tyska. All grammatik är skitjobbig! Fast språket i övrigt är lätt.
ICH HEISSE ELIN UND ICH SPRECHE DEUTSCH. AUF WIEDERSCHEN KAMELJÄVLAR!
Vi slutade skoldagen med matte och efter skolan hängde Nadja med mig hem.
Vi spelade sims! vi gjorde världens vackraste familj ;)
När hon åkt hem åt jag, spelade girarr och pratade med pappa.

Imorgon har jag utvecklingsamtal! omg. Jag kommer dö. Kommer säkert få skäll.. Inte för att jag gjort nått vad jag vet men...
Ni vet hur lärare är! hittar alltid några brister här o där ;)

KRAM PÅ ER KAMELER SES SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0