Who's that chick!?

Hallå där vänner!
Ni som har bloggar vet att det alltid är lite awkward att skriva första inlägget... Men jag ska nog klara detta!
Jag tänkte köra standard och helt enkelt berätta lite om vem jag är.

  • Jag heter Elin.
  • Jag har överlevt tretton sommrar.
  • Jag bor i Östergötland, där man har den vackraste dialekten i sverige.
  • Jag lever ihop med min mamma, pappa, syster och en katt vid namn Selda.
  • Jag har tre garderober och dom svämmar över. Endå känns det som att jag inte har några kläder alls att ha på mig. 
  • Jag älskar att shoppa och det är antagligen anledningen till dom översvämmande garderoberna.
  • Jag har många vänner som jag älskar över allt.
  • Min allra bästa vän heter Nadja.
  • Jag gillar att sjunga och har gått i kör i ca. 7 år.
  • Jag är singel och letar fortfarande efter den perfekta killen/tjejen.
  • Jag har börjat varenda punkt med ordet "Jag".

Jag hoppas att ni vill fortsätta läsa min blogg! Och skriv gärna era bloggar i kommentarerna så jag kan få fler fina bloggar att läsa! 
 
HEJDÅ KAMELER SMÅ.
 Bild på lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0