TO SCHOOL

Godmorgon!
Nu är det måndag igen och jag går andra veckan på högstadiet! Just den här dagen fick en liten piss start gör att min buss kom 10 min försent och jsg trodde jag hade missat den. Så jag blev lite tjurig och hälsade inte på busschauffören trotts att han verkade på topp. Han hade väll fått sovmorgon förstås.

Jag börjar skoldagen med att möta Nadja vid macken brevid skolan och sen blir det håltimme direkt innan lektionerna ( utan Nadja tyvärr) Så vi får se vad jag hittar på. men jag lär hänga med antingen Lisa och hennes vänner eller Nellie och Amanda.

På Onsdag är det skolfoto! Jag är lite nervös för jag har sett ut ut som skit på alla mina 6 skolfoton... Jag har inte heller planerat kläder. Men jag funderar på svarta byxor vad tror ni om det?

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0