Blogginlägg fail

Hej alla fina!
Igår kväll blev det nått tok med blogg.se appen och det gick inte att blogga från mobilen! Så ja... Det var därför det aldrig kom upp nått inlägg igår. Jag skrev inlägget men det kunde inte publiceras.

Det jag skrev var iallafall om kören.
I vår är det tänkt att det ska vara någon typ av större konstert med temat musikal. Vi ska sjunga låtar från bland annat musikalerna Grease, Mamma Mia och Fantomen på operan.

Idag har det vart en vanlig (väldigt varm!) dag.
Jag mådde inte så bra på förmiddagen och till råga på det var det dom ämnen jag hatar mest då också.
Kemi och SO...
På eftermiddagen vart det något bättre och runt 1-2 hade vi håltimme.

Jag kom hem från skolan strax efter klockan fyra och har precis spelat in en cover på Passengers låt "Let her go" till min mamma, för hin älskar den låten!
På tal om sång, På Torsdag är det en liten testdag i fritidsgårdens musikrum för 7:an! Jag funderar på att ta med mig Engla och Nadja och testa lite! Det kan bli kul ^^

En sista sak! Min bästa vän Nadja är superbra på att göra bloggdesigner och det är faktiskt så att hon håller på med en till mig! Jag är jättenyfiken på hur den kommer att bli..! Jag vet bara att den kommer bli kamel-inspererad precis som jag önskade!
Vi får se hur den blir och hoppas på det bästa!

Kram på er kaaameeeler!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0